Een week of twee geleden stond er in BN/De Stem een berichtje over het feit dat discotheek oscars ( voor de leken: naast de posterij) weer open gaat. Zijn er mensen die hier meer van weten? En of er een site of iets dergelijks online gaat komen enz enz.?
Hoi Jordy,
Ja ik heb ook geruchten gehoord en weet wel dat er in het voormalige Huis Ten Deijl een hotel komt dat door het Zonneke uit O`hout wordt uitgebaat.
Dus zou het zomaar kunnen dat ook Oscars weer open gaat.Gr Thea
ik had gehoord dat ze met de carnaval open zouden gaan, maar ik heb net de langstraat gelezen en er staat niks van in, misschien volgende week. Verder weet ik nog niets
Klopt klopt klopt..
Eigenlijk was de bedoeling in eerste instantie zelfs dat ze afgelopen jaar met de veerse dag al open zouden gaan.
Maar van dit alles is dus nog niets terecht.
er zijn nu nog problemen met onderhandelingen met leveranciers geloof ik en vandaar dat het waarschijnlijk nog wel een tijdje zal duren voor dat die open gaat.
vandaag weer wat extra inside information gehoord.
morgen heeft de nieuwe eigenaar onderhandelingen en als die goed verlopen dan is er een kans dat we over +/- 3/4 maanden weer aan het party-en zijn daar!!
Ja erg he? Altijd als er weer iets leuks staat te gebeuren moeten er weer zo nodig mensen klagen! Hier in 't Veer is dat helemaal erg. Die mensen willen wel aan de grote weg wonen maar nergens last van hebben. Wel de lusten, niet de lasten dus. En het ergste is dat er nog naar ze geluisterd wordt ook. Dan is de hoofdstraat van Raamsdonksveer opeens een woonbuurt. Hoe komen ze erop? Als je rust wil koop dan een hutje op de heide maar ga niet midden in een dorp wonen. Vreselijk, die klaagcultuur hier.
Het zou voor Raamsdonksveer in elk geval harstikke mooi zijn als het weer een beetje zou gaan leven. Een discotheek als Oscars is een verrijking!